torstai 1. joulukuuta 2011

Perkele..

On sitte ensimmäinen päivä joulukuuta. Tätä päivää mä olin odottanut ihan helvetisti, mut sen odotuksen vähän pilas viime illan tapahtumat. Riitelin ja sitten yks teki katoamistempun, mistä mä olen tosi vihanen. Kol.Kol.kolkol. =_= Ja sitten mua huolestuttaa mun kaveri.. Sillekin tapahtui kaikkea da. Toi päivä oli kirottu. Ja tänä aamuna Kouvolassa oli maanjäristys.
Ei usko vai?
Tässä:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011120114857720_uu.shtml
Siinä sulle hyödyllistä tietoa.

4cruecosplay ryhmällä on k.r.i.i.s.i. Kaikki on ihan sekasin. Mie en kestäis. Enää yhtään.
Mulla on kuitenkin kolme ihmistä joita varten elää. Se on ihan tarpeeks hyvä syy jättää tappamatta itseään da.
Kunpa tää alkava päivä ois parempi kun eilinen. Todellakin toivon. Mie tarvitsisin sitä tietoa kipeästi.
Oikeesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti