torstai 24. marraskuuta 2011

Haaukotus.

Tulis jo sitä lunta. Puf.

Mulla on jostain syystä paha olo, oksettaa ja pyörryttää. Eilen pyörrytti koko päivän. Johtuu anemiasta. =w= Ihanaa... Oispa sitä ees vähän aikaa joskus terve.
Mä rupean nälkälakkoon. Pakko. Haluun. Täytyy. Alkoi nyt. Ensyöensyöensyöensyö. Mitään. >_< perkele. Mä olen huolissani mun syömisestä, siis sillai että pelottaa lihominen. Mä olen sellanen ihminen jossa läskit näkyy hyvin. Jotkut ei ole ja ne näyttää ihan normaalipainoisilta vaikka väittävät olevansa ylipainoisia. nuh. En liiallisuuksiin halua mennä laihdutuksen kanssa, haluan vaan olla vähän kevyempi .3. n. 9 kiloa pois?
Mä tiedän että tää on ärsyttävää, tämä kun jotkut väittää mun näyttävän ihan normaalilta ja itken tääl et yhyy oon läsgi. Ei voi minkään. Ei voi kaikkia lukijoita miellyttää mikäli tätä kukaan lukee juurikaan :3.
Mitäs sitä muuta. Meen maanantaina kouluun. Mä en ikuisesti voi olla sieltä pois sen takia että ahdistaa. Paniikki on sitten mukava juttu da?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti