torstai 24. marraskuuta 2011

Sateinen torstai.

Luulen koko ajan et on keskiviikko =_= Ihan hyvin saatu päivä kulumaan, juodessa teetä ja lukemassa kirjaa jne jne. Odotellessa kavereita meseen. Kaikki on jossai koulussa ;_; Oon ite ollut koko viikon kotona. Maanantaina otan itteäni niskavilloista kiinni ja PAKOTAN itteni sinne kouluun prkle.
Mulla on kaks tosi tosi tuhmaa ja itsepäistä koiraa. Eilen tää pentu oli mun ulkona ollessa löytänyt teepussiaarteen ja levittänyt sen sisällön just mun sängylle. Oli ihana yllätys. Ja niitä puruja oli tosi vaikeaa saada pois siitä lakanasta. Ja siinä oli tahroja. Joten pesin sen. Ja tänään tää vanhempi ja viisaampi oli syönyt mun huulirasvan. *SIGH*. No, itse olen pestannut itseni koiranomistajaksi joten ei parane valitella vaan tyytyä kohtaloonsa, da.
Joka aamu oon herännyt ja toivonut näkeväni ikkunasta valkean maiseman mutta ei. Tänäänkin jotain +4 astetta ja tihkusade, synkkää ja pilvistä ja märkää ja vaikka mitä. Pidän sateesta mut nyt ois aika tulla jo kunnolla lunta OAO.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti