sunnuntai 20. marraskuuta 2011

I'm happy somehow.

"Ivanin kanssa puhuessa syntyy ehkä maailman IDIOOTTIMAISIMMAT puheenaiheet, mutta mikäs siinä jos ovat naurettavia." -Bonnie

Aurinkoinen päivä Kymenlaaksossa, ja mun olo on sen mukainen :3 En tiedä miksi. Väsyttää vähän mutta ihan sama.
Niihin tunnelmiin heräsin siinä yhdeksän paikkeilla pikkukoirien pusuihin ja hetken aikaa siinä kiehnättiin ja rapsuteltiin, siinä puoli tuntia.  Ja tuli siinä seuraavat puoli tuntia mietittyä asioita ennen kuin eksyin koneelle. Esim. mulla on maailman ihanin tyttöystävä, paras ystävä sekä "kadoksissa" ollut ystävä joka ihan näinä päivinä on löydetty ja kesytetty, väärinkäsitykset unohdettu ja hyvässä sovussa ollaan! Olen aika iloinen siitä ja näin ^^ Nääs olin vuoden ajan vältellyt ja elänyt siinä uskossa että vihaa mua sydämensä pohjasta, totuus oli toinen. Saan kiittää siitä vielä yhtä ystävää, joka saattoi meidät taas väleihin :3

Eilinen oli merkillinen päivä, niin, tuli siinä ahdistuttua, riideltyä ja sovittua tyttöystävän kanssa. Aina yhtä masentavia ja suhdetta piristäviä tapahtumia, riidan jälkeen sitä aina tajuaa miten paljon oikeastaan rakastaa.. Jännittävä tosiasia, tahdon uskoa lähinnä siihen että sopiva määrä riitelyä tuo läheisyyttä. Vaikka se onkin inhottavaa. Se riitely.

Ja nyt vasta tajusin että mua närästää. Vaikken  mä paljoa ole syönytkään. =w=

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti